V našem Autoservisu E1 Cartronic se o Vaše auto postaráme s pomocí nejlepší techniky

Automatická montovačka kol Mondolfo Ferro

Aquila Raptor je zcela nový koncept automatického montážního stroje, který umožňuje velmi snadnou montáž všech typů pneumatik, obzvlášť nízkoprofilových s tuhou bočnicí (Bridgestone RFT, Goodyear RunonFlat, Pirelli eufori, Michelin ZP, Continental SSR, Dunlop DSST atd...). Je schválený dle procedury WDK. Umožňuje obsluze přezout jakýkoliv typ pneumatiky bez použití montážní páky.

4-kamerová gometrie Hunter

Elektronické měření geometrie Hunter využívající patentované technologie 4 kamer zvyšujících zorný úhel umožňuje díky velmi přesnému měření a seřízení geometrie podvozku odstranění nerovnoměrného opotřebení pneumatik, bočního tahu, srovnání volantu do středové polohy, a v neposlední řadě odstranění vibrací.

Nůžkový zvedák Hunter s přízdvihem Nussbaum

Jedinečné spojení tohoto zvedáku s kamerovou geometrií Hunter výrazně usnadňuje komplexní nastavení geometrie.

Dvousloupový zvedák Nussbaum

Přestože se jedná o nejlevnější model tohoto německého výrobce, tak nás velmi rychle přesvědčil svojí jednoduchostí, rychlým ovládáním a nenáročnou údržbou.

Nízkozdvižný zvedák Nussbaum Sprinter

Nízkozdvižný zvedák Nussbaum Sprinter – zvedák sestrojený především pro pneuservis stále překvapuje svojí rychlostí a univerzálností. Zvedák sestrojený především pro pneuservis stále překvapuje svojí rychlostí a univerzálností.

Diagnostika Bosch Kts 550

Systém ESI[tronic] 2.0 je založený na obsáhlých odborných znalostech společnosti Bosch v oboru vývoje systémů pro motorová vozidla dovoluje pracovat velice rychle a kvalitně.

Montovačka kol Hunter

Superautomatické zařízení na demontáž a montáž pneumatik.

Vyvažovačka Hunter GSP 9700

VIBRACE - Trpí vozidlo vibracemi?

Nejprve je nutné zkontrolovat všechny části zavěšení podvozku a pohonu, které by v případě vůlí mohly způsobit vibrace do volantu, případně do celého vozu. Velmi často vibrace při jízdě vznikají buď nesprávným vyvážením kol, což je schopen odstranit každý pneuservis vybavený běžným strojem na vyvážení kol, nebo nesprávnou geometrií vozu, případně kombinací obojího . Často se, ale stává, že zákazník neustále nechává vyvažovat pneumatiky a odstranění vibrací se stále nedostavuje. Nikdo se, ale většinou nezabývá ovalitou pneumatik – tzn. že na pneumatice jsou v běhounové části nerovnosti, případně není pneumatika správně usazená na ráfku. Pro všechny tyto závady jsme vybaveni zařízeními zn. Hunter na jejich měření, které zároveň umožní diagnostiku sestavy pneumatika-ráfek a ze získaných dat doporučí řešení problému. Zařízení pracuje na principu měření síly pneumatiky působící na vozovku. Vibrace při brzdění jsou způsobeny buď zmíněnými vůlemi na zavěšení, nebo závadou na brzdové soustavě. Zde je nutné nejprve proměření a kontrola všech souvisejících částí –brzdové kotouče, bubny, náboje kol a jejich sestava. Při dostatečné síle brzdového kotouče je častým řešením soustružení kotouče na autě zařízením PRO-CUT. Jedná se o jedinečné zařízení vybavené gyroskopem a počítačem k přesnému vystředění soustružnických nožů. Ke komplexní péči o brzdy patří samozřejmě přesné měření bodu varu brzdové kapaliny.

Více info o objednání najdete kliknutím zde!

Myčka kol Drester

Pro přesné vyvážení kol je nutné, aby byla sestava kolo-ráfek bez nečistot, které zkreslují výsledek vyvážení. Každé kolo je proto před vyvážením umyto a zbaveno nežádoucích nečistot. Jako abrazivo myčka používá plastové kuličky, které neničí povrch alu i plechových ráfků a přitom zajišťují dokonalé odstranění špíny.

Plnička klimatizace ISC Diag

Umožňuje komplexní péči o systém klimatizace vč. proplachu.

Sada k čištění DPF filtrů Liqui Moly

DPF Filtr - Trápí vás vynález jménem filtr pevných částic?

DPF filtr – neboli filtr pevných částic je zařízení vzniklé ze zoufalého boje konstruktérů proti čím dál nesmyslnějším nařízením vydávaným úředníky evropské komise ke snížení emisí naftových motorů. Velmi zjednodušený popis tohoto zařízení je takový, že se jedná o filtr kde se zachycují větší částice nedokonale spáleného paliva a při určitém naplnění filtru dojde k samovolné regeneraci. Toto zní jistě skvěle do chvíle, než se dozvíme, že regenerace probíhá nejčastěji vstřikováním většího množství nafty, které zajistí „vypálení-dohoření“ zachycených částic a to pouze v určitém režimu jízdy (ustálená rychlost, teplota motoru atd.) Pokud tento režim nenastane filtr se ucpává až se vozidlo stane nepojízdné. Doporučení výrobce vozu je výměna DPF filtru. Cena se pohybuje v řádu desetitisíců korun. Německá firma Liqui-Moly dlouholetý přední výrobce maziv a aditiv vyvinula systém k chemickému odstranění nespálených částic určený jak pro vyčištění DPF filtru, tak pro preventivní použití pro zabránění ucpání filtru. Uvedené závady je nutno řešit komplexně – to znamená vč. diagnostiky motoru, kde se podle našich zkušeností skrývá často další příčina zanesení DPF filtru.

Nabízíme vyčištění bez demontáže. Kontaktujte nás!

Sada k čištění klimatizace Liqui Moly

Chemické čištění výparníku klimatizace a souvisejících částí pro odstranění zápachu klimatizace vozidla.

Dezinfekce interieru Magneti Marelli

Ozon dokáže zničit všechny živé mikroorganismy ve vozidle. Slouží především pro odstranění zápachu z klimatizace.